godmorgon.

.. Här sitter jag en söndagsmorgon och fryser halft i hjäl!
Vilket väder, om man tänker tillbaka på gårdagen :(

.. sitter och lyssnar på Alpahville - forever young och blir lite sentimentalisk ;)
Vilken underbar musik, värmer hela hjärtat på mig, det som är bra med spotify är att man kan lyssna på gamal musik! :)

Igår skulle jag beställa ett laban spjälsängsskydd och ett påslakan set till, tror ni inte det var slut då? :(
Skickar in en bild, så himla fiiint, sen skulle jag skicka efter mumin istället, nee då var det också slut! haha Skrattretande, men men! :)

Ha en bra regnig dag, jag ska roa mig med att fortsätta packa så man kan komma fram i röran jag.. men först lite soffhäng med mitt kaffe!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0