förvärkar?

I tre - fyra dagar har jag haft som mensvärk till och från, kommer och går och strömmar ut i ryggen...
Det gör faktiskt ont, någon som vet, är det något konstigt, är i vecka 32?!?!?!

Men som sagt, jag till och med längtar efter att det ska göra SKIIIT ont, vill ha ut våran älskling snart, men våran tid kommer den med :)

På torsdag börjar vi flytta, woopwoop!
Har inte mer tid nu, Puss.

Om någon vet om värkarna, svara för fan som en kommentar? :D

Anne

Låter helt klart som förvärkar :)

2010-05-26 | 08:19:36 | http://anonnone.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0