*

Torsdag, idag har vi vart på föräldrar kurs, det gick bra, vcar blandat med folk, tre stycken som har samma BF som oss, sen i sept, okt osv :)
Köpte även nytt köksbord idag, är från divas boning, skiit snyggt!

Tack för era två pepp kommentarer :D haha Gulliga som bryr sig! :)

I morgon ska marcus ut på galej för mr fredholm fyller år :) Grattis!
Funderar på att gå på bio eller nåt för hemma orkar man inte vara, jävla kartongen och en skrikande katt som man har lust att döda!!! uuusch! Står för fullt nu vid dörren och skriker o kraffsar, men om en vecka flyttar vi!

Ne nu ska jag slänga mig i soffan!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0