*

Svar på Sandras kommentar:
Haha, kunde du inte komma på någon snyggare modell? ;)
Får se vad jag kan göra :D
Kram

Sitter nu med en skål med glass, vill verkligen inte äta glass men vad fan min hals tar död på mig :(
Jag som har så mkt att stå i :( Ont ont ont..
I natthar jag haft hög feber, drömt om en gammal klass kompis som låg död i sjön vid bångsborar, två utav hennes kompisar låg också där, fyfan det var så jävla verkligt :s
Rinixin + alvedon är min grej idag tror ja!
Min käre marcus ska jobba dubbelt idag, Em+Natt, kul.. Hela dagen själv.

ne nu ska jag glo vidare, kanske man orkar städa ut lite skåp idag, när alvedonen har verkat i min stora kropp :D
Kanske lär ha en hel karta om det ska ta ;)
Puss o kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0