*

svar på sandra's kommentar:
Haha ja kul att någon kan glädjas åt mig ;)
skrattade lika mkt jag! :)

Har haft en ganska bra dag, jobbat kväll och dert blir ju jobbigare o jobbigare men bara att bita ihop, jobbar kväll i morgon med, hoppas bara att min hals pallar, har så jävla ont, gör till och med ont när jag andas, har tagit alvedon, lite glass, halstabletter och nu tänker jag ta en varm dusch sen sova, har nog feber med.. men bita i hop var det ja :)


Sandra

Haha.. Bra att man har humor, eller är det de ja kanske inte har :P hihi! När jag blivit kompis med min kamera så ska fanimej du ställa upp som modell !! Jag tänker inte ta ett Nej!! ;D

Kram stumpan

2010-05-08 | 08:35:55 | http://sandrasnar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0