*


Bild från vecka 29 :)
I morgon klockan tolv skriver vi kontrakt på huset, awesooome!
Jag kan inte fatta det, hus ägare, mamma om två månader, inte nog med det så har jag världens bästa karl också.. kan inte bli bättre
Ska ner på stan o fika med bäste Malin, efter det ska jag in till gävle en sväng, óch marcus åkte till jobbet i morse med mitt parkeringstillstånd, så det återstår att se om det blir böter eller om jag ska ha turen att hitta en annan pplats :)
Nog om mig nu, hörs senare!
Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0