besiktning av hus!

Ja halv två ska vi till huset för lite besiktning, hoppas på det bästa!
Jag kommer att skriva mer i kväll och berätta hur det gått osv osv:) men hoppas att ni önskar oss lycka till!

V.29 i morgon och mitt illamående har kommit tillbaka? Kan det vara nervösitet? Eller att han trycker på mina organ? Vet inte, men ska till Bm i morgon bitti, får fråga henne då :)
Börjar bli riktigt nervös inför förlossning, måste lära mig att ta det lungt, jag längtar så himla mycket efter dig men jag är livrädd! :D sjuk känsla!

Ne nu måste jag rusa, hörs senare ikväll! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0