-*

. drömde en sådan sjuk dröm i natt, jag önskar verkligen att jag kunde få komma ihåg den för det var så jävla bra och allt verkade vara så jäkla logiskt! :D
.. jag drömde att jag hade skrivit johnny cash låt walk the line, och jag hade tänkt ut vad allt handlade om och allt, men synd nog kom jag inte ihåg den nu när jag vaknade, men jag kom ihåg hur grym jag var iaf :D

Idag skriver vi på kontraktet på att huset är VÅRT! Sedan ringde det ett kille igår kväll och var väldigt intresserad av lägenheten så han kommer ikväll o tittar och vill inte han ha den så kommer det en tjej i morogn o tittar :)
.. Det rullar på det rullar på!

Har nyss ätit frukost och nu skriker visst Sandra efter mig i årsunda hör jag, så jag lär väl pka dit o fråga vad det är innan klockan tolv när vi ska skriva ;) Puss på re! <3




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0