pain, ´minst sagt!

.. min rygg, min stackars rygg
Aj aj aj, eller snarare rygg och höft, jag kommer att avlida.
Ska jobba fm på söndag och ångesten kryper sakta men säkert över mig, får se om rygghelvete blir bättre, annars tänker jag inte utsätta mig för det här, jag kan inte gå! Allvarligt!
.. ska hasa mig in till sängen, bulla upp med kuddar och täcken under benet, så sover jag nu för tiden, jag vill ha ett slut på det här nu.. :(


Jävla jävla jävla smärta!
Det är en dans på rosor det här, men rosor med jävligt många och stora taggar..
Fyfan, det är det bästa som finns egentligen om man bara fått sluppit lida :'(
Aja, lära avreagera mina känslor här, nu ska jag tycka synd om mig i sängen, natti natt.
Puss & Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0