jag lever!

.. men har ingen ork att blogga just nu, har jobbat mkt för att vara höggravid och det gör en sur och grinig, har ont överallt emellanåt, men nu har jag vart ledig i 4 dagar, då har man jobbat hemma med huset!

Har lixom ingen ork och ingen tid med blogg just nu, ha tålamod, om det nu är folk som läser.. :b
Tja!

Carina

jorå läsare har du iaf en =)

helt förståligt med tiden får tålmodigt invänta nyainlägg.

Jobba inte ihjäl dig nu innan de är dax.

2010-06-07 | 19:58:05 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0