utvecklingsfas!

Tror min lille här hemma har kommit i en ny utvecklingsfas, han är väldigt mammig, vaknade åtta i morse och ville till mig, vi mös och somnade om och vaknade halv elva av att han slet mig i näsan och i håret :) mysigt!
Idag grinar han när jag lägger i från mig han, dregglet rinner och händerna är i munnen, så gav han lite alvedon och det blev bättre, strök alvedonen på tandköttet, tror det är tänder på G.. rinner verkligen ur munnen på han och han ser så plågad ut, fy!
min lille har blivit så stor, sitter nu i knät på mig, behöver inte hålla i honom utan han stöttar sig själv i knät på mig, ååh man blir rörd. Tiden rinner i väg..
Just nu äre händer och fötter som är skit kul, hihi!
Han går fler och fler steg i gå stlolen också :)
Tänkte jag skulle ta en sån där lista av Linda och Sandra, så ni vet att jag har snott den av er mina vänner! ;)

Ska svara på dom ja och dricka kaffet :)
Puss
Jay smith dååånar ur högtalarna också! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0