sandviken

Ska förmodligen åka in till stan idag och kolla på lite julkläder åt mig och Alexander, jag ska ha röda strumpbyxor iaf.
Alexander ska nog få ha ett par gröna chinos, om jag hittar någon tröja som passar till :) Men på julen ska man vara fin, så vill inte ha en tråkig body, har massvis med skjoror hemma, men dom är så obekväma, det återstår att se! :) finns fina koftor också, ska kolla när jag kommer in! :)
Väntar på att marcus kommer hem från sitt fiske, får se om han fått nå fisk!

Nej nu ska jag nog kolla om man kan slänga upp nåt på tradera, gammalt på väg ut och nytt ska in! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0