phuuust!

Oj vad jag donat och OJ vad klockan drog i väg, 0108 i skrivande stund!
började lixom halv tio?!?!?!
Bytt gardiner, strykt och haft mig, bytt duk, plockat i och ur diskamaskinen, plockat in kläder i garderoben, donat och möblerat om i alexanders rum, flyttade ut sängen dit, för att kolla hur det skulle bli, det blev kanon men han var inte redo sa han att sova utan mamma ;) nog för att det bara är utanför dörren, jag ser sängen från våran men nej, han sa så själv! :p
Sen har jag målat lite mer i hans rum, skrev alfabetet med stora bokstäver längs golv listen och även siffrorna 1-9, kommer bilder, vart jäävligt snyggt! Om man får skryta!
Sen har jag tömt alla sopor som finns i hela huset, blöjhinken ALLT, sop tömning i morgon!
Ja, vad har jag mer gjort.. bäddat rent i alex säng, hmm.. tror det inte var nå mer?
Men lite duktig känner jag mig, får väl plocka bort strykbrädan innan jag lägger mig så är jag nöjd! :)

Hoppas ni får en bra natt, en annan kommer somna medans huvudet fortfarande är ovanför kudden :p
hungrig är jag också :/ inte bra att äta mitt i natta! Får hålla mig.
Tja!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0