nytt liv!

mm, nu efter nyår ska jag börja med mitt nya sunda liv!
Ska inte bli något nyårslöfte för dom håller jag aldrig, utan det ska vara för att jag själv vill må bättre i kropp och psyke!
Lillen ligger och sover i vagnen, har legat ute medans jag drack kaffe med sandra, och nu när vi kom hem så fortsätter han sova fast vi klev upp elva?!?!? Aja, är man förkyld så är man ju.. Stackarn, ingen feber dock utan bara snorig.

Malin kommer snart också, trevligt :)
Säger - välkommen in i röran!
Nu vill jag ha rusten klar!!

Ska gå in på styleroom och plåga mig själv ett tag!
nya blommor i fönstrerna tack, dom ser mer död än levande ut?!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0