minus!

.. som bara fan! nu räcker det, det får gärna vara 10 minus, men inte 25!!! det är galet!
Kallt kallt som fan, eldar och eldar men fryser häcken av mig iaf!
Tassade ner i köket i morse och där visade mätaren på 14 grader, jippi tänkte man och vela mest lägga sig i ugnen och stekas en timma eller två!

ne nu ska jag se tre kronor igen ;)
.. har inte tittat på några dagar nu, har gruvat mig för sist jag kollade så var bussolyckan, usch, hemskt. vet hur mkt jag grinar osv när det är sånt så jag har skippat det i några dagar nu ;) hahaha töntigt va?
men idag tog jag tjuren i hornen, och jag grät och grät och grät! haha fyfan, tragiskt det låter, som om jag inte hade nåt liv, men joråå det har jag! :D
mihihih
nä elden och trekronor väntar, mors!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0