julklappsjakten!

Som varje år så är denna eviga tjat om julklappar, usch jag vet inte vad man ska köpa till folk. Mormor och morfar åker till spanien över jul och så, då blir det 2 mindre iaf. Jag och marcus har kommit överens om att vi inte ska köpa något till varandra utan något tillsammans, något dyrare som man behöver, en ny tv kanske ;)
Alexander ska få en hoppgunga, sån som man sätter i dörrkarmen, sen ska han få en matstol, tråkit jag vet men det behövs, det är ju inte så att han blir gladare av att han skulle få en skoter tex. han förstår ju inget denna jul iaf ;) då passar man på att köpa sånt som han behöver :), lite skallror och nya kläder ska han också få :)

Jag är inne på om jag ska hänga upp ett vitt skynke någonstans, och en fårfäll, knäppa lite bilder som man sedan kan förstora upp, vill så gärna ha iaf en förstoring på väggen på det vackraste man har :) Men helst så vill man ju att han ska kunna sitta, han sitter upp 2 sek så då lär jag vara jävligt snabb ;)
Han har blivit så stark, och den 1 dec så såh han sina fötter för första gången, han satt i mitt knä vänd mot mig, så såg jag hur han spärrade upp ögonen och böjde sig framåt, sen tog han båda fötterna i händerna och satt så ett tag, nu ligger han lixom på rygg och slänger upp fötterna mot ansiktet, så snart kommer det väl att han ligger och suger på foten ;)

Mja, nu vart det bara ett inlägg om min lilla älskling, men som sagt bloggen handlar om mitt liv, och han är mitt liv! :)

Ha en bra dag alla, en annan ska in till stan och handla lite, även lite presenter, ska på kalas på söndag, kan inte skriva vad jag ska köpa utifall dom två tjejerna läser ;)
Idol ikväll, men min storälskling jobbar natt, så det blir myskväll för mig själv..
Skulle ju inte haft något gott att tugga på egentligen med tanke på hur jävlig man ser ut, men äh, vad vore livet utan dom små pralinerna ;) hahah, nu var jag töntig igen! Sån är jag.

hur mår du judith?
Hej på er!
:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0