för mkt måsten!

Ja, det är för mycket måsten i mitt huvud just nu känner jag.
måste1: OCH PRIO ETT, gå ner i vikt, till start vikten innan graviditeten, fyfarao!
måste2: få orning och klart här hemma, med rust och allt så man vågar bjuda hit folk igen!
måste3: Handla mig en ny garderob
måste4: osv osv osv, det tar aldrig slut.. Och det är ju inte dom enklaste sakerna heller..
Känner inte för att åka till sandviken varje dag för att träna, men har ju iof hela årsunda att gå ut att gå på men hur kul är det då? nej fy! men men måste man så måste man!

Fyy, att denna ständiga stress om vikt ska komma upp i huvudet varje dag, först vaknar man och är glad, sen kommer man in till badrummet och ser äcklet i spegeln, fyfan.. Ursäkta negativa Elin har vaknat upp till liv, men sluta läs här om ni inte orkar med det... mina ord och även min blogg, såå!
Nej jag trivs inte med mig själv, jag klär inte i ett dugg, i morgon ska vi på middag och det är nästan så man överväger att tacka nej pga klädbrist, eller njaa kläder har jag, kommer jag i dom? nje!
Usch, usch!
Egentligen kan jag inte klaga för jag gör inget åt det.. För inget hjälper ju, så mkt som jag promenerat och ätit GI så minskade jag ynka 5cm i midjan, på hur lång tid som helst.. Så jag la ner, så istället har man tryckt lite knäck som man har kokat ihop.. Juletider, fett tider!
Önskar jag bara kunde lobotomera bort den bit i hjärnan som gör att man är så utseende kåt! Livet skulle vara så mkt enklare då.. inte sant?
Visst visst, jag har fött barn för 4 mån sedan, men och, det är det fler som gjort och dom kommer i sina gamla jeans, sina gamla snygga kläder, neej här hemma får man gå klädd som en skitbondläpp!

Nu ska jag upp och trösta min son som verkar vägra sova!
men han är underbar ändå! :) <3

Linda

Jag tycker iaf att du är jättefin! Kom ihåg att det finns bara en Elin som dig.. Var sak har sin tid! :) Snart är det nytt år och nya tag.. vi går mot ljusare tider och längre prommisar ;) Pussisar

2010-12-19 | 07:42:35 | http://metrobloggen.se/buslinda
Carina

Jag håller med Linda.

Wilma är snart 2 år å jag har precis kommit tillbaks till min inskrvnings vikt men kroppen är inte som den var förut.

Alla kroppar reagerar olika på en graviditet men ha tålamod det blir bättre jag lovar =)

2010-12-19 | 20:05:37 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0