...

ännu en dag att riva ur kalendern.
Allt utom min alexander känns skit just nu, orkar inget skriva för jag vet inte vart jag ska börja!
lär väl ut och hämta ved innan man lägger sig, vill inte vara nere utan alex för han hostar som sjutton, vill höra om han kräks..
nattinatt, hoppas på en underbar morgondag!

Fam. andersson, tänker på er och busan! <3 Att behöva ta bort ett djur är bland det värre, men hon har det bra nu i katthimlen och hon har haft ett sånt fint liv med er alla!
Kram på er!!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0