.

80 kort beställda på min älskling!
Ska göra ett album, på bara tiden med dig.. Som för den delen vart så otrolig! <3
4 månader och vi har även hela livet framför oss!
Mammas älskade unge, 2010 08 10, Arn Alexander Wikstrand!
Undrar om man någon gång får heta Wikstrand? :) hihihi
Ska be snällt ;)

Nej, nu måste jag nog sova, skulle vara vaken ett tag och elda, har eldat upp köket till 23 grader, men i morgon bitti äre väl 14 grader igen.. fyfan! Hatar vintern!
Sak nog smyghöja elementet, tills vi får våran nya pump!
Sämsta skiten har vi nu, sen kommer värsting pumpen ;) då blire fjutt! :)
Natti natti alla!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0