en fin tanke!

.. var in på affären och handlade mat, sen svängde jag barnvagnen in till annalena på blomaffären och köpte 3 röda rosor med lite glittriga vita kvistar i och ett kort som det står "du betyder väldigt mycket för mig", det ska jag ge till marcus när han kommer hem!
Har varit lite tjaffs och skit som bara vrt onödigt och man har sagt saker som man inte menar, så jag vill göra honom glad! :)
Hoppas att han blir det då, men det borde han ju?! :)
hade vart roligare om han hade kommit hem med rosor till mig, men men man får ta saker i egna händer !
Karlar.. :b

Kyckling i ugn om en stund, ska göra potatisgratäng, kycklingfileer i vitlök och feta kräm och en sallad till, ska även unna mig ett glas svart julmust ;) haha istället för ett glas rött vin. hihi som jag hatar för den delen, jag kommer aldrig bli vuxen :p

Marcus kommer snart hem från att ha vart o köpt gipsskivor, så ikväll blire o skruva upp väggen, jippppi det kom bara 3 månader för sent, men bättre sent än aldrig eller hur? =)

haa, vad ska ni göra på nyår då? Själv har man inga planer :(
kram på er.

Linda med Linnéa

Det är ju killarna som ska skämma bort oss med rosor. Men det hände väl inte allt för ofta. I morgon blir det bara jag och barnen. Lite trist, men det går det med. Ha ett gott ny år! Kram

2010-12-30 | 22:44:15 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0