babyhoroskop, så kul!

Även Lejonbabyn vill hemskt gärna bli ordentligt bortskämd och ha precis all uppmärksamhet. Det är ett ståtligt barn, som tidigt förstår när man säger vackra saker om honom. Han besitter därför ett stark självförtroende men även en väldig charm som få människor kan stå emot. Ett lejon visar väldigt tydligt vad han vill, med en röst som hörs och inte kan bli ignorerad!

.. som det stämmer på min lilla kille, om man inte gullat med han på en liten stund så kommer lätet ÖÖH, ÖÖH, tills man kommer och gullar och då kommer världens leende!
Och charm har han så det blir över, alla blir tagen av han, läkare, bvc sköterska alla!
Får ofta höra komplimanger som: han är ofärskämt söt, han kommer få många flickor på dom där ögonen osv, och jag kan inte göra annat än att hålla med! :) Om man nu får de?! :)

Går reklam om Arn tempelriddaren och man kan inte låta bli att bli glad, eftersom Alexander heter Arn i andra namn! Min mysis! Passar så bra i det namnet och jag vet att folk reagerar både negativt och positivt på namnet, som tex: VA ARN? ne fy! Och andra åååh fan vad häftigt!
Jag håller mig till as häftigt, ballt och helt underbart! :)

Oj nu blev det mycket skryt, men som sagt det är ju min unge och min blogg :)
Trodde inte man kunde vara så stolt över en liten bäbis, så mkt som man är! Varje leende och varje framsteg, man tar åt sig äran direkt!
Arn Alexander Wikstrand, pusspussss!
Nu lite mellis för lillen här.

Linda

Klart att man får skryta över sin unge :) Det är ju det bästa och finaste man har! hihi God jul på er mina vänner!!!

2010-12-23 | 13:28:46 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0