Alexanders första jul!

fick så fina julklappar och tomten var intressant! :)
han fick saker som en bellino fjärrkontroll, en learning puppy som sjunger abc och färger och kroppsdelar osv osv, en balans älg som man sitter på, kläder, en babypulka, en ratt insats och ben till den som man kan gå med den sedan, svårt att förklara vad det är men den är rolig iaf ;P mockasiner, massa bra att ha saker :)
Tusen tack alla!
Sen av oss så har vi köpt  matstol och den kostade ju 600, sen har vi köpt nu en babyvakt, massvis med kläder har han fått, en baby mobiltelefon i figuren patrick, skallra ah hur mycket som helst har han fått iaf :)

Jag fick pengar, häärliga ludna strumpor, lamm skinn/ull tofflor, en prydnads ängel, skohorn som jag hade sagt jag behövde ;), jag och marcus köpte inget i år för vi har lagt 18000 på en ny värmepump, men vi ångrade oss så vi ska köpa en nyårsklapp istället i år :)

Har haft en underbar jul med alla nära och kära och speciellt min lille son! Det var lite för mkt för han dock, med allt folk och ljus och varmt och jävligt :P

Nu ska jag natta kidden :) Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0