9dagar

.kvar tills tillen blir 4 månader, ååh mitt hjärtegull!
Snart jul också, helt otroligt! Första julen som förälder, kan inte fatta det :) !

Ska i väg snart till marcus syrra och fika lite, marcus jobbar dock!
jobbade mitt första dygn i går till idag, jag saknade min familj så jag trodde jag skulle spricka!
När jag kom hem, höll jag min skatt och grät av lycka. Vill aldrig aldrig mer lämna honom igen, marcus hade honom dock men usch vad hemskt det var, hemskare än jag trodde!
Men pengarna måste in på nåt vis, inte sant?! F.penning är inget att leva på ju..
Men nu är man hemma igen och jag tänker nog inte släppa han ut famnen på någon timma förutom när han sover, som nu! :P <3
I morse när man kom in i årsunda visade mätaren på -22 FYFAN!
burr.. Eldning och elementerna på!!!

Ikväll ska jag ta mig en städkväll, när lillen somnat för natten, ska röja!
Ska även in o handla lite julpynt innan jag drar till järbo!

Nää nu ska jag köra min underbara karl till jobbet, han hämtade mig i morse så nu får man ställa upp ett tag! ;) mhihi!
Men vad gör det, när man älskar varandra så högt som vi gör!? :D haha

Öppn f.skolan i morgon och om en vecka ska vi till bvc igen, nyfiiken!
Skulle haft en våg hemma ju!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0