sista april!

Imorgon är det 1 maj, herregud vad tiden går fort, snart ligger jag o ploppar ut en liten unge ;) haha
... vaknade faktiskt ganska sent i dag, vart förvånad själv, klockan tio, har vaknar sex varje morgon nu i flera dagar.. skönt o sova ut!

Jobbade Em i går, även idag och i morgon sedan en fm sen är jag ledig igen :)
Måste börja ta det lite lungt, min kropp är öm och tung ;)

Har hittat ett matsalsbord på möbeloutlet i valbo som vi ska köpa till vårat nya kök, berättar mer om det på måndag när jag vet mer :)

Som sagt mitt låånga inlägg igår kväll försvann helt bara, synd om er ;p
men nu ska jag röja lite här, vi är mitt uppe i o donar för fullt innan vi säljer lägenheten, så är någon intresserad av en totalrustad tvåa på promenaden 2 så hör av er ;)
Puss och trevlig valborg på er!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0