..

.. btw, läser många mamma bloggar och jag ser att det är sjuk många mammor som har sina barn i sängen och att dom inte får sova på hela nätter för ungarna ska äta o äta o äta hela tiden, det kan inte bero på att dom känner lukten av maten hela tiden om dom ligger med näsan tryckt mot tutten hela natten? :S

Fy jag vill verkligen inte ha 24 timmar vakna dygn, hoppas våran lilla pärla ska kunna sova i sin egen säng och äta var fjärde timme ca, inte på en gång man lagt ner huvudet på kudden!

jaja, ha det bra ännu en gång :)
// tjockis Elli ;D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0